گروه مهندسی مکانیک

انتشار کتاب جناب آقای دکتر حیدری با عنوان ساخت افزودنی پلیمرها و کامپوزیتهای پلیمری: به روش اکستروژن مواد

کتاب «ساخت افزودنی پلیمرها و کامپوزیتهای پلیمری: به روش اکستروژن مواد» تالیف دکتر محمد حیدری رارانی و همکاران توسط انتشارات دانشگاه اصفهان منتشر شده است.

کتاب «ساخت افزودنی پلیمرها و کامپوزیتهای پلیمری: به روش اکستروژن مواد» تالیف دکتر محمد حیدری رارانی و همکاران توسط انتشارات دانشگاه اصفهان منتشر شده است. 
شایان ذکر است علاقه مندان می توانند برای تهیه نسخه فیزیکی کتاب از طریق فروشگاه الکترونیک انتشارات دانشگاه به آدرس press.ui.ac.ir و برای تهیه نسخه الکترونیک آن از طریق سایت طاقچه https://taaghche.com/ اقدام کنند.
 
توصیف مختصری از کتاب:
ساخت افزودنی یا چاپ سه بعدی به دلیل اهمیت بالایی که در بین موضوعات نوظهور دارد، به عنوان یکی از ارکان انقلاب صنعتی چهارم شناخته شده است. از بین هفت فناوری مختلف برای ساخت افزودنی، روش اکستروژن مواد به دلیل سادگی و هزینه پایین تجهیزات، یکی از پرکاربردترین این روش‌هاست. دو فناوری لایه‌نشانی ذوبی (FDM) و جوهر نویسی مستقیم (ِDIW) که زیرمجموعۀ روش اکستروژن مواد هستند به ترتیب برای چاپ پلیمرهای گرمانرم و گرماسخت در سال های اخیر بسیار مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته‌اند. در این کتاب سعی شده است تا ساخت افزودنی پلیمرهای گرمانرم و گرماسخت و کامپوزیت‌های ذره‌ای و الیافی متناظر با آنها با استفاده از این دو فناوری شرح داده شود و چالش‏های پیش رو در هر فناوری و آینده آنها بررسی شود.

تاریخ:
1403/06/25
تعداد بازدید:
127
منبع:
دانشگاه اصفهان

آدرس: اصفهان، میدان آزادی، دانشگاه اصفهان،میدان خوارزمی، ابتدای بلوار سلامت، ساختمان انصاری
کدپستی: 8174673441
تلفن: 37932685 تلفکس: 36682887
راهنمای جامع تلفن های دانشگاه اصفهان

Powered by DorsaPortal